Admin
Administrator
- Joined
- Jan 31, 2022
- Messages
- 1,714
- Reaction score
- 879
- Гильдия
- -
- Ник
- -
Here is thread for online changes which we'll log here.
_
Здесь тема созданная для логирования онлайн изменений игрового мира, которые будут публиковаться в данной теме.
#1
1. We complete recalculation of the behavior of bullets in the game, according to calculations that were carried out to verify the balance, we had no information that the structure of the code of the AOP version for ammo was reworked and changed the logic of the behavior of ammo by Korean's.
In our preliminary and subsequent tests we made calculations taking into account the standard bullet behavior for version 2.2.3.2.
Unfortunately, because of this feature, the things we wanted to implement in the balancing did not go exactly according to plan and we have been looking for the problem for a long time.
We found the problem, worked out its solution and now we apply it on the main server without making a relog.
Due to recalculation of ammo behavior - total ranger's damage will decrease between 14 and 25% depending on different circumstances.
There was a meta on DB for a while, we want more varied gameplay for players and are pushing for all classes to be fully playable and have potential for battles.
2. Reworked Commander CirusGale, Commandor Trashoo, Commander LeonVolcove pitbosses respawn - this pb will appear in the same time as outpost pitbosses
Also added one time additional respawn tonight at 01:30 am WIB time.
_
1. Произведен полный перерасчет поведения патронов в игре, по расчетам, которые проводились для выверения баланса, мы не обладали информацией что структура кода АОР версии для патронов был переписан и изменена логика поведения патронов.
В наших предварительных и последующих тестах мы проводили расчеты с учетом стандартного поведения патронов для версии 2.2.3.2.
К сожалению из-за этой особенности, те моменты которые мы хотели реализовать в балансировке пошли не совсем по плану и мы долго искали в чем проблема.
Мы нашли проблему, проработали ее решение и сейчас применяем на основной сервер без совершения релога.
За счет перерасчета поведения патронов - общий урон ДБ снизится в пределах от 14 до 25% в зависимости от разных обстоятельств.
Какое то время была мета на ДБ, мы хотим более разнообразного геймплея для игроков и добиваемся чтобы все классы могли играть полноценно и иметь потенциал к сражениям.
2. Переработано появление ПБ Цирус Гале, Трашер, Леоновас под новые условия - эти пит-боссы теперь будут появляться в одно время с другими заставными пит-боссами.
Также на сегодня на 21:30 по МСК добавлен дополнительный внеплановый одноразовый респ
_
Здесь тема созданная для логирования онлайн изменений игрового мира, которые будут публиковаться в данной теме.
#1
1. We complete recalculation of the behavior of bullets in the game, according to calculations that were carried out to verify the balance, we had no information that the structure of the code of the AOP version for ammo was reworked and changed the logic of the behavior of ammo by Korean's.
In our preliminary and subsequent tests we made calculations taking into account the standard bullet behavior for version 2.2.3.2.
Unfortunately, because of this feature, the things we wanted to implement in the balancing did not go exactly according to plan and we have been looking for the problem for a long time.
We found the problem, worked out its solution and now we apply it on the main server without making a relog.
Due to recalculation of ammo behavior - total ranger's damage will decrease between 14 and 25% depending on different circumstances.
There was a meta on DB for a while, we want more varied gameplay for players and are pushing for all classes to be fully playable and have potential for battles.
2. Reworked Commander CirusGale, Commandor Trashoo, Commander LeonVolcove pitbosses respawn - this pb will appear in the same time as outpost pitbosses
Also added one time additional respawn tonight at 01:30 am WIB time.
_
1. Произведен полный перерасчет поведения патронов в игре, по расчетам, которые проводились для выверения баланса, мы не обладали информацией что структура кода АОР версии для патронов был переписан и изменена логика поведения патронов.
В наших предварительных и последующих тестах мы проводили расчеты с учетом стандартного поведения патронов для версии 2.2.3.2.
К сожалению из-за этой особенности, те моменты которые мы хотели реализовать в балансировке пошли не совсем по плану и мы долго искали в чем проблема.
Мы нашли проблему, проработали ее решение и сейчас применяем на основной сервер без совершения релога.
За счет перерасчета поведения патронов - общий урон ДБ снизится в пределах от 14 до 25% в зависимости от разных обстоятельств.
Какое то время была мета на ДБ, мы хотим более разнообразного геймплея для игроков и добиваемся чтобы все классы могли играть полноценно и иметь потенциал к сражениям.
2. Переработано появление ПБ Цирус Гале, Трашер, Леоновас под новые условия - эти пит-боссы теперь будут появляться в одно время с другими заставными пит-боссами.
Также на сегодня на 21:30 по МСК добавлен дополнительный внеплановый одноразовый респ